Producenci

Cennik i Zamówienie

Katalog dla Szkół

Regulamin

Regulamin


I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY


Sklep internetowy działający pod adresem www.SPD.pl prowadzony jest przez:

SPEED GRUPA Sp. z o. o.

ul. Parkowa 12
05-200 Wołomin
REGON: 016209472
NIP: 125-10-57-222

Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000260017, NIP 125-10-57-222, REGON 016209472

KONTAKT:
tel. +48 22 786-87-40 / 606-622-009
e-mail: sklep@spd.pl


II. POSTANOWIENIA OGÓLNE


  1. Sklep internetowy SPD.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową towarów z branży sportowej za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Informacje znajdujące się na stronach sklepu SPD.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ceny oraz opisy produktów są jedynie informacją handlową. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
  3. Zamówienia składane i przyjmowane są w języku polskim.
  4. Ceny produktów widoczne na stronach SPD.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki które podane są oddzielnie w opisie każdego przedmiotu.
  5. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
  6. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
  7. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu internetowego SPD.pl pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  8. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba towaru, realizacja zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  9. Produkty oferowane w sklepie internetowym SPD.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  10. Wszystkie towary sprzedawane z opisem OUTLET są tańsze od ich ceny sklepowej o 25-75%. Istnieje możliwość, że towary te będą produktami powystawowymii, będą posiadały drobne zadrapania, delikatne odpryski, niedociągnięcia w produkcji. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji. Istnieje możliwość zwrotu towaru z opisem OUTLET w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
  11. Promocje w sklepie SPD.pl nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania.
  12. Sprzedający dostarcza dowód zakupu paragon/faktura VAT, które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT.
  13. Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu sklepu SPD.pl
  14. Szczegółowe opisy produktów i ich zdjęcia znajdujące się na stronie internetowej sklepu SPD.pl pochodzą z bazy danych stanowiącej własność firmy Speed Grupa Sp. z o.o. W związku z tym zakazuje się komercyjnego wykorzystywania publikowanych opisów produktów i ich zdjęć pod sankcją odpowiedzialności odszkodowawczej przewidzianej w odpowiednich przepisach prawa.


III. WARUNKI ZAMÓWIENIA


  1. Zamówienie składane jest na stronie internetowej sprzedawcy www.SPD.pl
  2. Zamówienie może złożyć osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, upoważniony przedstawiciel jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej albo przedstawiciel osoby prawnej.
  3. Warunkiem przyjęcia zamówienia jest zalogowanie się Klienta w sklepie internetowym SPD.pl poprzez poprawne wypełnienie właściwego formularza rejestracyjnego.
  4. Zamówienie składane jest poprzez dodawanie wybranych produktów do koszyka. W końcowej fazie zakupów klient wykazuje: dane wraz z adresem, na jaki ma być dostarczony towar i ewentualne dane do wystawienia faktury, sposób dostawy, sposób płatności.
  5. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówień znajdujących się na stronie internetowej sklepu SPD.pl
  6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:
  • błędnego/częściowego wypełnienia formularza zamówienia oraz braku potwierdzenia zamówienia
  • w czasie 5 dni nie zostanie zaksięgowany przelew w należytej wysokości
  • wysłana przesyłka nie zostanie odebrana

Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać złożone zamówienie droga mailową, pisząc na adres: sklep@spd.pl jedynie do momentu wpłaty podanej w zamówieniu kwoty pieniędzy. Umowa kupna-sprzedaży towaru pomiędzy Speed Grupa Sp. z o.o., a kupującym zawierana jest w chwili potwierdzenia złożenia zamówienia przez kupującego oraz potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Speed Grupa Sp. z o.o.


IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA


  1. Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich otrzymywania do momentu ewentualnego wyczerpania zapasów w magazynie.
  2. Do każdego złożonego zamówienia kupujący otrzymuje dowód zakupu: paragon fiskalny lub na życzenia fakturę VAT (przy składaniu zamówienia w odpowiednim polu należy podać wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, łącznie z NIP-em).
  3. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku w zależności od potrzeb. Zamówiony towar dostarczany jest kupującemu za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub paczkomatów InPost.
  4. Dostawa towaru następuje w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu złożonego zamówienia oraz ewentualnego zaksięgowania wpłaty (w przypadku wyboru płatności przelew). W przypadku towarów ze statusem dostępność „na zmówienie” realizacja w ciągu 14-21 dni roboczych. O terminie realizacji Klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczną.
  5. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od sprzedającego. O takich zmianach klient również zostanie poinformowany i będzie miał możliwość rezygnacji z zamówienia. W przypadku nieotrzymania zamówionego produktu po upływie wyznaczonego terminu kupujący może anulować zamówienie. Anulowanie zamówienia przez kupującego musi nastąpić drogą elektroniczną lub telefoniczną. Jeżeli kwota należna została już wpłacona na konto sklepu internetowego, firma Speed Grupa Sp. z o.o. zwraca ją kupującemu na wskazany rachunek bankowy w terminie 3 dni roboczych.
  6. Termin dostępności każdego produktu podany jest zawsze w opisie przedmiotu.



V. FORMY PŁATNOŚCI


Kupujący w sklepie internetowym SPD.pl ma możliwość skorzystać z następujących form płatności za zakupione produkty:

Przelew tradycyjny – kupujący wpłaca kwotę będącą sumą wartości danego towaru i kosztów transportu na numer konta bankowego wskazany przez sklep internetowy.

Jeżeli kwota należności za zamówienie nie zostanie zaksięgowana na koncie sklepu internetowego w ciągu 5 dni roboczych zamówienie zostanie anulowane.

Przelew PAYU – rozliczenia transakcji wyłącznie kartą kredytową przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU. W serwisie PayU można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).

Pobranie – kupujący przekazuje kwotę będącą sumą wartości danego towaru i kosztów transportu doręczycielowi przesyłki.

Gotówka – płatność gotówką jest możliwa tylko w przypadku osobistego odbioru towaru przez kupującego w punkcie odbioru wskazanym przez sklep internetowy.


Jeżeli kupujący nie zgłosi się po odbiór zamówionego towaru w ciągu 5 dni roboczych od daty uzgodnionej ze sprzedającym zamówienie zostanie anulowane.

Jeżeli kupujący przeprowadził w ciągu ostatnich 6 miesięcy co najmniej 5 transakcji, które następnie zostały anulowane z winy kupującego Jego konto w sklepie internetowym SPD.pl zostanie zablokowane.


VI. FORMY DOSTAWY


  1. Dostawa towaru przez kuriera realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00, w sobotę, niedzielę i święta w godzinach 8.00-17.00 (dodatkowa opłata). Na specjalne życzenie klienta może zostać zastrzeżona godzina dostawy (dodatkowa opłata). Jeżeli doręczyciel nie zastanie kupującego pod adresem dostawy, awizuje przesyłkę. Ponowna próba dostawy towaru nastąpi w ciągu następnych 48 godzin od daty wystawienia awizo. Jeżeli kurier nie zastanie kupującego pod adresem dostawy po raz drugi awizuje przesyłkę. Na drugim awizo wskazane jest miejsce, gdzie kupujący może odebrać przesyłkę. Przesyłkę należy odebrać w terminie do 4 dni od daty wystawienia awizo. Po 4 dniach następuje anulowanie zamówienia, a kosztami zwrotu produktu obciążony zostaje kupujący. Jest to koszt transportu liczony razy 2.
  2. Dostawa towaru przez InPost – należy wybrać z listy najwygodniejszy dla siebie paczkomat. W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu Klient otrzyma powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Na odbiór masz 3 dni od otrzymania powiadomienia.


VII. GWARANCJA JAKOŚCI


Wszystkie produkty umieszczone w ofercie sklepu internetowego SPD.pl objęte są gwarancją 12, 24 miesiące. Okres ochrony gwarancyjnej określony jest w polu opisowym przy wybranym produkcie. Dowód zakupu, który kupujący otrzymuje wraz z produktem jest jednocześnie gwarancją. W poszczególnych przypadkach dołączana jest dodatkowo oddzielna karta gwarancyjna producenta bądź importera określająca szczegółowe warunki gwarancji. Wszelkie roszczenia wynikające z realizacji uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji należy kierować bezpośrednio do podmiotu udzielającego gwarancji.


VIII. REKLAMACJE I ZWROTY


1. Uszkodzenie przesyłki w czasie transportu

Przed odebraniem przesyłki od kuriera, kupujący ma obowiązek sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku gdy uszkodzone jest opakowanie przesyłki, taśmy zabezpieczające, bądź sam towar, jak też jeżeli otrzymany produkt jest niekompletny, kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki. Powinien także sporządzić w obecności kuriera protokół szkody na podstawie którego zostanie rozpatrzona reklamacja. Protokół powinien zawierać: wyszczególnienie uszkodzeń lub braków oraz datę i godzinę doręczenia. O zaistniałej sytuacji kupujący powinien niezwłocznie poinformować sprzedającego, przyspieszy to wysyłkę towaru po raz drugi.

2. Uszkodzenie w czasie użytkowania przedmiotu, będącego na gwarancji

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: nazwę przedmiotu, datę zakupu, opis niezgodności (wady, uszkodzenia), w razie potrzeby zdjęcia oraz żądanie reklamacyjne. Wypełnione zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać drogą elektroniczną. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez sprzedającego należy dany przedmiot wysłać do punktu wskazanego przez sprzedającego. Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych. Czas ten może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od sprzedającego (np. brak odpowiednich części potrzebnych do wymiany lub naprawy przedmiotu). W przypadku, gdy wady powstały na skutek złego użytkowania i nie podlegają gwarancji klient zostanie poinformowany o tym drogą elektroniczną wraz z załączoną wyceną naprawy uszkodzonego przedmiotu. Przedmiot zostanie naprawiony po akceptacji kosztów przez klienta.

3. Wymiana zakupionego przedmiotu z winy kupującego

Klient ma możliwość wymiany zakupionego przedmiotu w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Koszty zwrotu i ponownej wysyłki pokrywa klient.

4. Wymiana zakupionego przedmiotu z winy sprzedającego

W sytuacji gdy nastąpi pomyłka w wysyłce przedmiotu z winy sprzedającego lub wysłany przedmiot jest niezgodny z opisem podanym w sklepie internetowym przedmiot zostanie wymieniony na prawidłowy i ponownie wysłany do klienta. Koszty zwrotu i ponownej wysyłki pokrywa sprzedający.

5. Zwrot towaru

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie SPD.pl towar w ciągu 21 dni od jego otrzymania na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.). Przesyłka powinna być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczona (oryginalne pudełko przedmiotu powinno zostać zapakowane w papier, a dopiero następnie sklejone taśmą). Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem). Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. Zwrot kosztów

Zwroty należności za transakcje dokonane przelewem, płatne za pobraniem oraz płatne gotówką będą regulowane przez firmę Speed Grupa Sp. z o.o. za pomocą przelewu na konto wskazane przez kupującego w terminie 5 dni roboczych od dnia zwrotu towaru do magazynu firmy.


IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ


Mimo dołożenia wszelkich starań firma Speed Grupa Sp. z o.o. nie gwarantuje, że widniejące na stronie internetowej sklepu zdjęcia prezentujące oferowane produkty nie zawierają odstępstw od rzeczywistego wyglądu towaru.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia niezrealizowane z przyczyn od niej niezależnych.


X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Dane osobowe kupującego zostaną wprowadzone do bazy danych właściciela internetowego sklepu SPD.pl tj. firmy Speed Grupa Sp. z o.o. (administratora danych osobowych) wyłącznie w celu realizacji zamówień i prowadzenia statystyk sprzedaży. Dane te nie będą udostępniane innym podmiotom. Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania, bądź usunięcia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).


XI. ZNAKI TOWAROWE I PRAWA AUTORSKIE


Nazwy firm, ich znaki towarowe, loga etc. zamieszczone w internetowym sklepie SPD.pl należą odpowiednio do ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.


XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


Kupujący zakładając konto w sklepie internetowym SPD.pl oraz dokonując w nim zakupów akceptuje jednocześnie powyższy Regulamin.

Założenie konta w sklepie internetowym SPD.pl jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie materiałów reklamowych (newsletter). Rezygnacji z otrzymywania materiałów reklamowych można dokonać poprzez wysłanie wiadomości email.

W sprawach nieregulowanych powyższym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Sądem właściwym do rozpatrywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla siedziby sprzedającego.

W sprawach nieregulowanych powyższym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Sądem właściwym do rozpatrywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla siedziby sprzedającego.


Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Raty

Facebook - Dołącz do Nas!

jeśli mnie nie widzisz, zaloguj się na facebooku :)

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep internetowy Shoper.pl