|
Regulamin
RegulaminI. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCYSklep internetowy działający pod adresem www.SPD.pl prowadzony jest przez: SPEED GRUPA Sp. z o. o.ul. Parkowa 12 Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000260017, NIP 125-10-57-222, REGON 016209472 KONTAKT: II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
III. WARUNKI ZAMÓWIENIA
Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać złożone zamówienie droga mailową, pisząc na adres: sklep@spd.pl jedynie do momentu wpłaty podanej w zamówieniu kwoty pieniędzy. Umowa kupna-sprzedaży towaru pomiędzy Speed Grupa Sp. z o.o., a kupującym zawierana jest w chwili potwierdzenia złożenia zamówienia przez kupującego oraz potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Speed Grupa Sp. z o.o.
IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
V. FORMY PŁATNOŚCIKupujący w sklepie internetowym SPD.pl ma możliwość skorzystać z następujących form płatności za zakupione produkty:
Przelew tradycyjny – kupujący wpłaca kwotę będącą sumą wartości danego towaru i kosztów transportu na numer konta bankowego wskazany przez sklep internetowy. Jeżeli kwota należności za zamówienie nie zostanie zaksięgowana na koncie sklepu internetowego w ciągu 5 dni roboczych zamówienie zostanie anulowane.
Przelew PAYU – rozliczenia transakcji wyłącznie kartą kredytową przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU. W serwisie PayU można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).
Pobranie – kupujący przekazuje kwotę będącą sumą wartości danego towaru i kosztów transportu doręczycielowi przesyłki.
Gotówka – płatność gotówką jest możliwa tylko w przypadku osobistego odbioru towaru przez kupującego w punkcie odbioru wskazanym przez sklep internetowy. Jeżeli kupujący nie zgłosi się po odbiór zamówionego towaru w ciągu 5 dni roboczych od daty uzgodnionej ze sprzedającym zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli kupujący przeprowadził w ciągu ostatnich 6 miesięcy co najmniej 5 transakcji, które następnie zostały anulowane z winy kupującego Jego konto w sklepie internetowym SPD.pl zostanie zablokowane. VI. FORMY DOSTAWY
VII. GWARANCJA JAKOŚCI Wszystkie produkty umieszczone w ofercie sklepu internetowego SPD.pl objęte są gwarancją 12, 24 miesiące. Okres ochrony gwarancyjnej określony jest w polu opisowym przy wybranym produkcie. Dowód zakupu, który kupujący otrzymuje wraz z produktem jest jednocześnie gwarancją. W poszczególnych przypadkach dołączana jest dodatkowo oddzielna karta gwarancyjna producenta bądź importera określająca szczegółowe warunki gwarancji. Wszelkie roszczenia wynikające z realizacji uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji należy kierować bezpośrednio do podmiotu udzielającego gwarancji. VIII. REKLAMACJE I ZWROTY 1. Uszkodzenie przesyłki w czasie transportu Przed odebraniem przesyłki od kuriera, kupujący ma obowiązek sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku gdy uszkodzone jest opakowanie przesyłki, taśmy zabezpieczające, bądź sam towar, jak też jeżeli otrzymany produkt jest niekompletny, kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki. Powinien także sporządzić w obecności kuriera protokół szkody na podstawie którego zostanie rozpatrzona reklamacja. Protokół powinien zawierać: wyszczególnienie uszkodzeń lub braków oraz datę i godzinę doręczenia. O zaistniałej sytuacji kupujący powinien niezwłocznie poinformować sprzedającego, przyspieszy to wysyłkę towaru po raz drugi.
2. Uszkodzenie w czasie użytkowania przedmiotu, będącego na gwarancjiZgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: nazwę przedmiotu, datę zakupu, opis niezgodności (wady, uszkodzenia), w razie potrzeby zdjęcia oraz żądanie reklamacyjne. Wypełnione zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać drogą elektroniczną. Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez sprzedającego należy dany przedmiot wysłać do punktu wskazanego przez sprzedającego. Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych. Czas ten może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od sprzedającego (np. brak odpowiednich części potrzebnych do wymiany lub naprawy przedmiotu). W przypadku, gdy wady powstały na skutek złego użytkowania i nie podlegają gwarancji klient zostanie poinformowany o tym drogą elektroniczną wraz z załączoną wyceną naprawy uszkodzonego przedmiotu. Przedmiot zostanie naprawiony po akceptacji kosztów przez klienta.
3. Wymiana zakupionego przedmiotu z winy kupującegoKlient ma możliwość wymiany zakupionego przedmiotu w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Koszty zwrotu i ponownej wysyłki pokrywa klient. 4. Wymiana zakupionego przedmiotu z winy sprzedającegoW sytuacji gdy nastąpi pomyłka w wysyłce przedmiotu z winy sprzedającego lub wysłany przedmiot jest niezgodny z opisem podanym w sklepie internetowym przedmiot zostanie wymieniony na prawidłowy i ponownie wysłany do klienta. Koszty zwrotu i ponownej wysyłki pokrywa sprzedający.
5. Zwrot towaruKlient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie SPD.pl towar w ciągu 21 dni od jego otrzymania na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.). Przesyłka powinna być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczona (oryginalne pudełko przedmiotu powinno zostać zapakowane w papier, a dopiero następnie sklejone taśmą). Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem). Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
6. Zwrot kosztówZwroty należności za transakcje dokonane przelewem, płatne za pobraniem oraz płatne gotówką będą regulowane przez firmę Speed Grupa Sp. z o.o. za pomocą przelewu na konto wskazane przez kupującego w terminie 5 dni roboczych od dnia zwrotu towaru do magazynu firmy. IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ Mimo dołożenia wszelkich starań firma Speed Grupa Sp. z o.o. nie gwarantuje, że widniejące na stronie internetowej sklepu zdjęcia prezentujące oferowane produkty nie zawierają odstępstw od rzeczywistego wyglądu towaru. Firma nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia niezrealizowane z przyczyn od niej niezależnych. X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe kupującego zostaną wprowadzone do bazy danych właściciela internetowego sklepu SPD.pl tj. firmy Speed Grupa Sp. z o.o. (administratora danych osobowych) wyłącznie w celu realizacji zamówień i prowadzenia statystyk sprzedaży. Dane te nie będą udostępniane innym podmiotom. Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania, bądź usunięcia zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). XI. ZNAKI TOWAROWE I PRAWA AUTORSKIE Nazwy firm, ich znaki towarowe, loga etc. zamieszczone w internetowym sklepie SPD.pl należą odpowiednio do ich właścicieli i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych. XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Kupujący zakładając konto w sklepie internetowym SPD.pl oraz dokonując w nim zakupów akceptuje jednocześnie powyższy Regulamin.
Założenie konta w sklepie internetowym SPD.pl jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie materiałów reklamowych (newsletter). Rezygnacji z otrzymywania materiałów reklamowych można dokonać poprzez wysłanie wiadomości email.
W sprawach nieregulowanych powyższym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Sądem właściwym do rozpatrywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla siedziby sprzedającego. W sprawach nieregulowanych powyższym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Sądem właściwym do rozpatrywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla siedziby sprzedającego. |
|